pirmdiena, 2011. gada 22. augusts

1,5 kājas piezīmes!

Bez iespējas piecelties guļu es.
Domas trauc uz debesīm pie Tevis man Dievs.
Slavēt Tevi visā krāšņumā, mana sirds dzied.
Par tām brīnišķīgajām lietām, kas piedzīvotas.

Foto:Daniēls Kūms
Siguldas pārgājiens 2011. "Stāvi par misiju"
Es rokas lūgsnā salicis uz debesīm saucu,
Kungs, Tu esi varenāks par  pasauli šo.
Uzklausīji, piepildīji, pārmainīji, līdz pēdējām elpas vilcienam!

Kaut es spētu nekaunoties pastatīt,
Ko dēļ manis darīji esi Tu!
Jaunu lapu pie krusta pāršķīri,
Atradi, izglābi, svētīji, darīji laimīgu!

Aizmirstot  Tevi - noliekot malā,
Es uz sevi paļāvos!
 Cerot uzvarēt cīņas laukā,
es no jauna attapos.
Ka, tas spēks, kas man ir vajadzīgs,
ir rakstos atrodams!
Dziļi sirdī glabājams, 
Caur dzīvi pierādāms!
/E.Zaikovskis/


Jauku jums vakaru domājot!
http://www.youtube.com/watch?v=rEzbwcMG9Gc

1 komentārs:

  1. nu ko jauna dziesma?? :)
    varēs drīz sākt spēlēt :)
    Ingus

    AtbildētDzēst